Programlama | Programlama Dilleri | C Programlama Dili |C++

Anasayfa Programlama C++ Builder Sayı Bulma Oyunu


Sayı Bulma Oyunu

AÇIKLAMA

C++ Builder 6 projesidir.

Bilgisayarın tuttuğu bir sayıyı bulmayı sağlayan br oyundur. Sizin girdiğiniz rakama göre bilgisayar sizi girilecek sayıyı büyültmeniz yada küçültmeniz yönünde bir uyarı mesajı vererek en sonunda sayıyı bulmanızı sağlar.Kullanılan hak sayısına göre bilgisayar sonuçta sizin puanınızı belirler.

Programın Tamamını Aşağıdaki Linkten İndirebilirsiniz

Linki Görebilmeniz İçin Üye Olmanız Gerekmektedir...

Üye Kayıt

 

Program Kodu:

  1. //---------------------------------------------------------------------------
  2.  
  3. #include <vcl.h>
  4. #pragma hdrstop
  5.  
  6. #include "Unit1.h"
  7. //---------------------------------------------------------------------------
  8. #pragma package(smart_init)
  9. #pragma resource "*.dfm"
  10. TForm1 *Form1;
  11. //---------------------------------------------------------------------------
  12. __fastcall TForm1::TForm1(TComponent* Owner)
  13. : TForm(Owner)
  14. {
  15. }
  16. //---------------------------------------------------------------------------
  17.  
  18. void __fastcall TForm1::Button1Click(TObject *Sender)
  19. {
  20. int ts,gs,puan;
  21. randomize;
  22. ts=random(100);
  23. puan=1000;
  24. gs=StrToInt(InputBox("Sayı Giriniz","Sayı Girin","100"));
  25. while (ts!=gs)
  26. {
  27. if ((gs!=ts)&&(gs<ts))
  28. {
  29. ShowMessage("Girilecek Sayıyı Büyültünüz");
  30. gs=StrToInt(InputBox("Sayı Giriniz","Sayı Girin",""));
  31. }
  32. else
  33. if ((gs!=ts)&&(gs>ts))
  34. {
  35. ShowMessage("Girilecek Sayıyı Küçültünüz");
  36. gs=StrToInt(InputBox("sayı giriniz","sayı girin",""));
  37. }
  38. puan=puan-50;
  39. x=x+1;
  40. Label2->Caption=IntToStr(puan);
  41. Label4->Caption=IntToStr(x);
  42. }
  43. ShowMessage("Tebrikler:"+IntToStr(x)+" kere denediniz ve:"+IntToStr(puan)+"puan aldınız");
  44. }
  45. //---------------------------------------------------------------------------
  46.  
  47. void __fastcall TForm1::FormCreate(TObject *Sender)
  48. {
  49. ShowMessage("OYUNUMA HOŞGELDİN EJDER");
  50. }
  51. //---------------------------------------------------------------------------
  52. void __fastcall TForm1::FormClose(TObject *Sender, TCloseAction &Action)
  53. {
  54. ShowMessage("İNŞALLAH OYUNUMDA EĞLENMİŞSİNDİR EJDER");
  55. int c;
  56. c=MessageDlg("OYUNUMDAN CİDDEN ÇIKACANMI??",mtConfirmation, TMsgDlgButtons()<<mbYes <<mbNo,0);
  57. if (c==mrNo)//No seçildiyse
  58. Action=caNone;//Çıkışı iptal et
  59. }
  60. //---------------------------------------------------------------------------
  61.  
  62.  

Yorumlar (0)
Sadece kayıtlı kullanıcılar yorum yazabilir!
Son Güncelleme ( Perşembe, 07 Nisan 2011 22:48 )